Blogger Widgets Blogger Widgets

Monday 18 November 2013

iPad Emas 24 Karat! Kau Ada?


Hotel Burj Al Arab yang dikenali sebagai hotel paling mewah di dunia kini semakin membuatkan pelanggannya tersenyum apabila hotel itu menyediakan akses menggunakan iPad Emas.

Tablet emas itu disediakan sebagai satu sistem maklumat visual yang merangkumi perisian Interaktif Pelanggan (ICE). Ini untuk membolehkan para tetamu lebih mengenali dan menikmati kemudahan yang sedia ada.

iPad yang disaluti emas 24 karat itu dihasilkan oleh Gold & Co di London, sebuah syarikat yang pakar dalam membuat aksesori mewah. Pada bulan Oktober tahun lepas, syarikat itu membuat iPad rose-gold untuk Hotel itu meraikan Bulan Kesedaran Kanser Payudara.

" iPad emas 24 karat dari Gold & Co, London adalah yang terunggul dalam aksesori mewah, oleh itu kita mahu ia digandingkan dengan Burj Al Arab, hotel paling mewah di dunia," kata Amjad Ali, Ketua Pegawai Eksekutif Gold & Co London semasa sesi pelancaran.

"Simetrinya sangat jelas, kerana kedua-dua iPad emas dan hotel adalah unik dari segi reka bentuk luar biasa,"tambahnya lagi.

Bagi mereka yang ingin menghabiskan wang ke atas barangan emas, butik hotel ini menjual iPad emas dengan nilai USD10,200. Sebuah iPhone 5 emas, Ipad Mini emas dan BlackBerry Q10 emas juga dijual.

0 comments:

Post a Comment