Blogger Widgets Blogger Widgets

Tuesday 26 November 2013

HANGAT! BETO KUSYAIRI disyaki ALONG?


Rancangan ALONG yang pernah disiarkan di RTM Suatu ketika dulu bukanlah satu rancangan yang asing bagi mereka yang membesar pada awal tahun 2000. Satu rancangan yang cukup padat dengan pelajaran yang disampaikan dalam bentuk yang sangat menarik.

Sebut Sahaja Siti Sifir, siapa yang boleh lupakan lagaknya membaca sifir penuh berimarama. Ela dan ELi? Pastinya mengukir senyuman melihat gelagat mereka. Namun watak utama rancangan tersebut tentulah si ALONG. Watak dengan kostum Kucing yang sukar untuk dilupakan. Tapi agaknya siapa disebalik kostum ALONG tersebut?

Disebalik kostum ALONG tersebut adalah BETO KUSYARI. Memang mengejutkan, namun sorry Beto, satu Malaya dah tahu. Beto Kusyairi pernah jadi maskot ALONG. Hahaha! Ini diberitahu oleh isterinya Tisha dalam temubual dengan media.

Kata Beto, walaupun terpaksa memakai kostum yang berat dan panas, tetapi hampir tiga tahun juga dia menjayakan program berkenaan. Katanya, dia seronok kerana penonton tidak tahu siapa di sebalik kostum terbabit, justeru dia boleh membuat pelbagai gelagat tanpa dilihat penonton. - Oh!artis

0 comments:

Post a Comment