Blogger Widgets Blogger Widgets

Wednesday 11 September 2013

Benarkah Mahasiswa UM ini Dianiya ?





Gua bukan nak masuk ehwal politik Malaysia, atau politik kampus ni, tapi gua rasa, maklumat ini harus disebarkan. setiap tahun budak2 bijak pandai ni, (konon la) akan adakan pilihanraya Kampus, gua dulu pun belajar tak pandai sangat, tu gua yang x ade pengalaman dalam PRK ( K merujuk kepada Kampus) ni. 

tapi gua nak bgtau :


  1.  2 tahun lepas, lu cerita budak lu kena culik, last2 kawin dengan lu punya member gak. ( bekas lu punya presiden, siap mak lu keluar berita rayu untuk anak lu, last2 bila jumpa orang nak hantar pergi cek Dr. mak lu ngan lu kate nak rushing, flight g indon, tapi kantoi lu dan mak lu pergi kempen kat PRK ( K merujuk kepada Kecil
  2. tahun lepas, lu kate budak lu kena pukul, apa nama itu budak, edie kwok ke apa, tapi wa percaya, itu semua lu punya rancangan, untuk meraih publisiti murahan. ( sama macam kes kepala khinzir dulu2 juga).
  3. ini tahun lu pasti nak gunakan ini kisah, konon lu punya kawasan kena jajah, lu cerita semua pasal asasi manusia, tapi lu yang cuba berdusta. ini wa nak bgtau kisah sebenar, supaya semua orang x kena konar.

lu boleh baca ini blog untuk cerita sebenar :- PRO M Kantoi 


0 comments:

Post a Comment